رازهاي ثروتمندشدن از زبان ثروتمندترين مرد جهان (۱)

۳ بازديد

ثروتمند شدن راز خاصي به معني يك كليد جادويي كه هركه به آن راز دسترسي پيدا كرد فورا بدون برو برگشت ثروتمند شود ندارد اما روشها و شيوه هاي كاري خاصي هست كه همچون فرمولي دقيق به نتايج خاصي منتهي مي شود و هركسي كه آن الگوها را در پيش گيرد به موفقيت و ثروتمندي مي رسد.

بدون شك همانگونه كه بنده هميشه تكرار كرده ام مهمترين راز ثروتمند شدن دو چيز است:

۱- انديشه سالم و صحيح خودما
۲_ كار و فعاليت درست و مداوم خودما

بدون اين دو راز مهم هيج راز و ترفند ديگري براي ثروتمند شدن كارايي ونتيجه ندارد.

بيش از اين وقت شما را نگيرم و به پاي صحبتهاي ثروتمند ترين شخص دنيا بنشينيم و روشهاي كاري ايشان را مطالعه نماييم تا بلكه بتوانيم با تدبر در آنها ما نيز روشها و ترفندهاي بهتر و كارا تري براي ثروتمند شدن در پيش بگيريم.

خوب همه مي دانيم كه: بيل گيتس ثروتمندترين مرد جهان است كه ۱۱ سال متوالي برنده اين عنوان بوده و دارايي او در حدود ۵۱ ميليارد دلار تخمين زده مي شود. گيتس در سن ۴۳ سالگي ثروتمندترين مرد جهان بود. او از سن ۲۰ سالگي تاكنون رئيس شركت مايكروسافت بوده است كه ارزش آن چيزي در حدود ۵۰ بيليون دلار است. گيتس با دگرگونى مايكروسافت و تبديل آن به يك بازيگر مهم در صنعت كامپيوتر و استفاده از جايگاه برتر جديد براى ايجاد بسترى جهت رشد خيلى زياد در برنامه‌هاى كاربردى فكر خود را به منصه ظهور گذاشت.

گيتس از همان ابتدا و خيلى زود دريافت كه اگر بخواهد فكرش را به نتيجه برساند، لازم و ضرورى است كه يك استاندارد صنعتى ايجاد شود. او همچنين مى‌دانست كه اگر هركسى زودتر و قبل از همه‌ به آنجا برسد فرصت و شانس مهم‌ترى براى داشتن قدرت در صنعت كامپيوتر خواهد داشت.
ثروت گيتس به اندازه اي است كه خارج از درك ما است و اين خود هم مايه رشك ما است و هم كنجكاوي ما را بر مي انگيزاند. اما آنچه مهم مي نمايد شيوه كسب و كار گيتس است كه در آن گيتس به مديران هشدار مى دهد؛ «به همه كسب و كارها هشدار مي دهم كه حتي اگر تاكنون در صنعت خود بي رقيب هستيد، ممكن است به زودي مورد هجوم بازيگران داد و ستد اينترنتي قرار بگيريد!»

در واقع گيتس پديده قرن بيستم يعني بزرگترين غول كامپيوتري است كه طلوع برق آساي وي همراه با شهرت و اقبالش، مويد ظهور يك نظم تجارت جهاني جديد است. گيتس در شيوه كسب و كار خود جهت موفقيت و ثروتمند شدن زود تر به مديران توصيه مى كند كه با «الگوى زندگى اينترنتي» آشنا شوند؛ « دستهاى خود را بكار اندازيد! بايستى با پست الكترونيك و ديگر ابزار ديجيتالى كار كنيد و با روش كار آنها خوب آشنا شويد. بايد به چشم ببينيد كه «سايت» اينترنتى رقيبان چگونه است. بايستى خود از كاربران اينترنت گرديد؛ چندين كتاب در اين زمينه بخوانيد و سفر با شبكه جهانى را آغاز كنيد!»


رازهاي ثروتمندشدن از زبان ثروتمندترين مرد جهان (1)

رازهاي ثروتمندشدن از زبان ثروتمندترين مرد جهان (2)

رازهاي ثروتمندشدن از زبان ثروتمندترين مرد جهان (3)

رازهاي ثروتمندشدن از زبان ثروتمندترين مرد جهان (4)

رازهاي ثروتمندشدن از زبان ثروتمندترين مرد جهان (5)


منبع:آريا نيوز



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد