آسان ترين و سريع ترين راه هاي پولدار شدن

دانلود بهترين مجموعه ي موزيك شاد

آسان ترين و سريع ترين راه هاي پولدار شدن

۲ بازديد
بسياري از مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش مي كنند تا بتوانند زندگي راحت و پس اندازي خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به اين خواسته مي رسند و موفق مي شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم كار سخت و نشدني نيست، فقط كمي صبر و حوصله و دانش پول جمع كردن مي خواهد.

آسان ترين راه ها براي پولدار شدن

سخت ترين راه هاي پولدار شدن

قبل از برشمردن راه هاي پولدار شدن بهتر است به سخت ترين روش هاي اين كار بپردازيم.

- يكي از سخت ترين آنها به دنيا آمدن در خانواده اي پولدار است. طبيعتا زماني كه شما در خانه اي كه شبيه قصر است قدم به دنيا مي گذاريد ديگر دغدغه اين موضوع را نداريد و اصلا تلاشي هم براي آن نخواهيد كرد.

- خيلي ها فكر مي كنند به شهرت رسيدن يكي از بهترين راه ها براي پولدار شدن است، پس به سراغ حرفه هايي مانند بازيگري، نويسندگي و ... مي روند.

1- شغلي با حقوق خوب

اين قدم منطقي ترين روش براي پولدار شدن است ولي كمي زمان خواهد برد اما با وجود همه اينها راه تضمين شده اي براي كسب درآمد بيشتر و بهتر است.



2- پيشنهادي خوب براي پرداخت ماليات


شما از هر طريقي كه پول در مي آوريد اولين قسمتي كه در آن هزينه خواهيد كرد، ماليات دادن به دولت است. بايد تمام تلاش خود را بكنيد كه اين كار را درست و به موقع انجام دهيد. با استخدام يك حسابدار خوب، راه هاي قانوني پراخت كمتر ماليات را بيابيد و در زمان مناسب آن را پرداخت كنيد.



3- 20 درصد درآمدتان را پس انداز كنيد

به محض اينكه حقوق خود را دريافت كرديد، 20 درصد آن را به حساب پس انداز خود منتقل كرده و به آن دست نزنيد. شما بايد حساب پس انداز و خرج هاي روزمره خود را از هم جدا كنيد، چون هر پولي كه در دسترس شما باشد محكوم به خرج شدن خواهد بود. پس تا حد امكان حساب پس اندازتان را دور از دسترس نگه داريد.



4- سرمايه گذاري با حساب پس انداز

سعي كنيد زماني كه مبلغ حساب پس انداز شما قابل توجه شد، با كمك آن در راه هاي مختلف سرمايه گذاري كنيد و به مبلغ آن بيفزاييد. از روش هاي مختلف براي افزودن به پول راكد استفاده كنيد.



5- 10 سال صبر كنيد!

اگر بتوانيد تمام قدم هاي بالا را با موفقيت برداريد در طي 10 سال ثروت خوبي را براي خود جمع كرده ايد. ممكن است اين راه ها شاهكار نباشند اما آسانترين راه ها براي كسب ثروت هستند.



6- نقشه بريزيد

وقتي حقوق ماهانه تان را گرفتيد آن را به چند قسمت تقسيم كنيد. اول مواد خوراكي را كه در يك ماه بايد مصرف كنيدتهيه كنيد. البته در حد اعتدال (گوشت، برنج، مرغ، ماكاروني و ...) مقداري از پول ها را براي پيشامدهاي غيرمترقبه كنار بگذاريد. مانند ميهمان، بيماري و ... در همان ابتدا پول قبض هاي آب و برق و گاز و تلفن را پرداخت كنيد و بقيه پول هاي باقيمانده را به روزهاي ماه تقسيم كنيد و همان مقدار تعيين شده براي هر روز را در دسترس قرار دهيد. از اول صبح با اين پول، براي صبحانه، ناهار و شام برنامه ريزي كنيد. تا جايي كه مي توانيد بيشتر از مقدار تعيين شده خرج نكنيد. سعي كنيد با اتوبوس رفت و آمد كنيد و يا اگر با تاكسي رفت و آمد مي كنيد هر چه پول خرد از هر طريقي اضافه مي آوريد به هيچ عنوان خرج نكنيد بلكه داخل يك قلك بريزيد. در پايان سال تا حد نسبتا زيادي مشكل تان را حل مي كند.




تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد